woensdag 31 december 2014

De hondertjes van 2014

nummer 6
Een jaar lang nam ik op de dag dat ik weer 100 km hardlopend had afgelegd een foto en plaatste die op facebook.  Eigenlijk was het de bedoeling om tijdens het hardloopmoment zelf de foto te maken maar meermalen vergat ik de camera mee te nemen en maakte ik het plaatje na de training.

 
nummer 32
Halverwege dit kleine projectje was ik het beu. Op dat moment was ik het hardlopen ook zat en dus hoefde ik drie weken lang geen foto te maken. Na die periode richtte ik me even op het triathlon gebeuren en mocht ik naast wat lopen ook fietsen en zwemmen.
Uiteindelijk plaatste ik 61 foto’s, goed voor 6100 loopkilometers (gemiddeld  117 km  per week, 124 per trainingsweek)  De komende week laat ik van al die foto-tjes een collageposter drukken en zo hangt er binnenkort een mooie herinnering aan 2014 aan de muur.
 
nummer 47
Het 2014 jaar was een kwakkeljaar. Ondanks enkele mooie sportprestaties (waaronder een lekker PR op de 100 km waar ik zeer tevreden over ben en een erg leuke triathlon voorbereiding en wedstrijd) waren de andere sportprestaties dit jaar mager. Gelukkig compenseren vele geweldige trainingen veel. 
Een gedegen en geweldige basis voor 2015 is gelegd. Vanaf morgen is het uitbouwen en in september wil ik de oogst binnen halen.  De hondertjes zullen me om de oren vliegen, ik heb er nu al zin in ook al ga ik er geen foto meer van maken.
 

1 opmerking:

  1. Je concept trainingsschema ligt inmiddels uitgeprint op de tafel in de woonkamer. Hopelijk kun je met een gezonde gretigheid je sportieve doelen bereiken, een gezond nieuwjaar is dan wel de eerste wens voor je!

    BeantwoordenVerwijderen