maandag 11 maart 2013

Klagen

Mag het even!
Mila lopers in de sneeuw
Vandaag heb ik vrijwel de hele training lopen mopperen ( 17 km, van werk naar huis met een omweggetje). De wind was tegen, de motsneeuw was tegen, mijn humeur was tegen en vooral die gruwelijke kou stond me vandaag zo ontzettend tegen. Al meer dan drie maanden en meer dan 2100 trainingskilometers is het gewoon koud geweest.  Sneeuw, regen, vries en vies weer. Die enkele dagen dat het mooi weer was lag ik ziek in bed. Gadverdamme wat een giga, mega kloteweer. En het gaat de rest van de week gewoon nog even door. Vorst, gevoelstemperaturen die bij de Noordpool horen. De rest van mijn laatste top trainingsweek week richting Texel zal het net zo zijn als de voorafgaande weken. Koud, muts, handschoenen, lange broek, dikke trui, thermoshirt : bleeh!  Zul je zien dat het 1 april tijdens de 120 van Texel de eerste, lekkere warme dag wordt  en we allemaal ontploffen van de warmte omdat we het nog niet  gewend zijn. Gadverdamme, wat een weer.
Mag het even!
De benen zijn eigenlijk wel goed. De New Balance schoentjes doen hun werk. Gisteren weer een lekker tempoblokje kunnen draaien van 14 – 15 kmh. Een rustig weekje met totaal 100 loopkilometers. En vandaag contact gehad met dagblad Tubantia die wel interesse heeft in mijn loopavonturen. Eigenlijk helemaal geen reden tot klagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten