dinsdag 17 september 2013

George

Het gaat gebeuren. Zaterdag vlieg ik naar Athene!!! Mijn Griek George haalt me bij het vliegveld op en zal me door de heksenketel van Athene naar mijn hotel rijden. George heb ik gehaast tijdens de Enschede Marathon. Op zijn shirt had hij de Griekse vlag genaaid en toen ik dat zag moest ik natuurlijk even een praatje maken. Ook droeg George handsc
George, tweede van links
hoenen en daar leek het me wel een beetje warm voor. George liep een PR en via de mail onderhielden we contact. Zaterdag krijgt George zijn handschoenen terug. Hij had ze onderweg aan meefietsende Marjolein gegeven. Ze zijn niets waard, die handschoenen maar het leek me toch leuk ze voor hem te bewaren. Volgende week vrijdag start ik op de SPARTATHLON !!! Soms is het nog zo onwerkelijk. Ik ga starten op een wedstrijd die ik eigenlijk voor onmogelijk gehouden heb. Zo lang, zo warm, zo zwaar. Dat kan ik nooit, heb ik altijd gedacht. Na de meniscus operatie sprak ik de wens uit ooit nog eens recreatief een marathon te kunnen lopen. En nu start ik op de SPARTATHLON !!! Na de onvoltooide wedstrijden ‘rondje Texel’ en Steenbergen is het idioot om in Athene aan de start te willen staan. Toch is het gelukt, dankzij vele mensen die me gesteund hebben mijn droom te gaan verwezenlijken, een goede voorbereiding te realiseren. Ik kan het nog bijna niet geloven maar op 27 september start ik. SPARTATHLON: ik kom eraan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten