donderdag 12 maart 2015

loos


En zo klopt de leader van dit blog plotseling niet meer.
Enkele weken nadat ik mij kwalificeerde voor de Spartathlon (8.13 op 100km) kwamen de nieuwe regels uit Griekenland. Met mijn 100 km tijd kwam ik niet in aanmerking voor directe deelname en dus was het afwachten op de loting. Ik had goede hoop, bleef goede hoop houden en trainde keihard door. Vanochtend viel het doek en sta ik nummer 61 op de wachtlijst. Geen Spartathlon in 2015.
Het voelt erg zuur. Hoewel ik niet naar anderen wil kijken die wel op de deelnemerslijst staan merk ik dat ook dat in mijn gedachten meespeelt. Henri beschrijft het erg mooi op de website van Ultraned. Het is niet anders.

En nu? Conditioneel ben ik aardig in vorm. Eigenlijk zonde om daar niks mee te doen. Het is voor nu de vraag of ik me kan opladen voor bijvoorbeeld de 24 uurs van Steenbergen (9 mei)  of deelname aan de 100 km van Winschoten in September (onder de acht uur, dan is die in ieder geval binnen).
rechts afgeslagen
Het is maar hobby, er zijn ergere zaken op de wereld maar balen is het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten